torsdag 14 mars 2013

Storasyster & lillebror...


Jag döööööör så gullig kjol jag hittade på Kapp Ahl. Jag hade jag 25% rabatt där så jag slog till. Vita strumpbyxor till. Och nu fattas bara ett par färgglada tygskor, Converse kanske?!? Och, just, ja, kanske fattas det lite vår.

Ni med barn, kom med era synpunkter. Är det lika viktigt med bra och riktiga skor även nu när Alma är lite äldre. Självklart ska hon ha bra skor men vi får ju två par "vanliga" för priset av tex Kavat... Är så sugen på att köpa ett par vita Nike eller liknande men borde kanske köpa braiga... eller??!!??

Lillebror fick en dimblå body från Kapp Ahls Newbie. ALLT där är så fint! Och den passar in i hans färgskala!

1 kommentar:

  1. Jag tycker de billiga skorna håller dåligt. Typ skopunkten har aldrig funkat för oss. Har inte passat på barnens fötter när de var små. Däremot köper jag mycket ecco, kavat och superfit på loppis. men bara om de är i bra skick och om man inuti inte känner märken av tår, eller om sulan är sned.
    Kavat har bra andrahandsvärde på tradera så det går att sälja vidare.

    SvaraRadera