måndag 11 mars 2013

Måndag!


Jag fick en såå go kommentar här på bloggen för ett tag sen som fortfarande gör mej helt varm. Tänk vad några ord kan göra! Tack Klara!

Idag är det måndag och Alma grät inte idag vid lämning, skööönt! 

Jag ska snart sätta mej med lite praktiska saker jag måste fixa. Försäkringskassan har inte allt det som behövs så det är ett måste för att få starta igång mamma-dagar snart. Måste ringa jobbet först bara... 

Ta en lite nap är ett måste idag. Sov inge vidare i natt. Mådde illa, det var varmt och kallt, halsbränna, ont i höften om jag låg på sidan, yr om jag låg på rygg... ja, ni hajar... H var upp efter mej någon gång och var orolig för magsjuka men nee, gravvo krämper smittar inte =) 

Nu börjar vi närma oss födelsedag! Och MIO skåpet är snart lika så på ingång! Jag vill verkligen få tag på dessa fina blommor till en liten lugn bjudning! Sett att Plantagen har men bara i kruka. Vet någon var det finns i snittvariant?!? 

(bilden är lånad från en blogg jag ofta tittar in i, Mitt Vita Hus)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du blev glad, alltid lika roligt om man kan glädja andra :-)
    Hoppas du får en härlig dag!!
    /Klara

    SvaraRadera