torsdag 7 mars 2013

Katastrof i sovrummet...



I morse när jag kom hem från lämningen på förskolan hade jag två val. Sova bort den här dagen också eller göra något åt sovrummet som är en katastrof, såklart i lugn takt! Igår bara försvann dagen på soffan.Det är såå olikt mej men jag har ju lovat att ta det chill sista tiden. Barnmorskan tittade mej djupt, djupt i ögonen igår och sa att jag skulle ta den ÄNNU lugnare eller packa BB-väskan. Förövrigt så lät hjärtat bra, bebisen ligger med huvudet neråt. Inte fixerat men ändå. Vi slipper vända!!!!! Som det ser ut nu... Magen hade vuxit från 27 cm till 31. Nu händer det grejjer! =)

Och som vanligt tappade jag tråden... var var jag... Sovrummet ja! Här ser ni hur det alltså har sett ut! Alma har sovit på madrass på golvet hos oss för att få komma in sej med allt nytt. Flyttat och inskolat och varit massa sjuk. Och jag har inte orkat springa... Men som nätterna sett ut se senaste nätterna så vaknar hon inget knappt. Låter men inte vaknat... Så inatt blir det att sova i eget rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar