måndag 11 mars 2013

Här har vi vrålåket...




Jag har ju jobbat med posten på mitt jobb på Ica i många år men slutar aldrig förundras. Allra, allra oftast går det ju bra men ibland bommar dom. Det hände oss i förra veckan. Våran vagn bara försvann... Beställde den från Jollyroom på söndagen och skulle få den 1-3 dagar senare. Men vad händer... ingenting! På fredagen börjar jag undra. Ringde och fick kolli numret. Sökandet kunde börja. Tillslut kom dom på att det låg på företagscenter och skulle köras hem till vår adress på måndagen. Men ingen hade kontaktat oss. På massa dagar. Men kanske är dom synska och vet att jag går hemma... Nu ville jag inte vänta så H åkte och hämtade den själv. 

Alma var ivrig och ville hemskt gärna hjälpa till och skruva, provsitta och leka med nya vagnen. När vi sa att den är till för både henne och bebisen fick vi inte mycket till svar... =)

Velade länge om jag skulle ha en liggdel till men vet att Alma växte ut sin fort så vi skippar det och spar 1500-: Vagnen har full liggläge så det får duga som extra vagn...Idag ska jag ner till källaren och kolla för jag får inte upp den för de 7 trappstegen vi har till porten själv, ganska tung var den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar