tisdag 5 mars 2013

Mina ässlingar!




Alma har växt på längden. Syns tydligt på kort. Vi får ju ofta höra att hon är så liten men jag ser på dagis att det verkligen finns alla sorter. Alma ligger någonstans i mitten. Kan inte begripa att om bara några veckor är hon STORASYSTER! Hon har börjat pussa min mage och säger med varm röst: beeeebis! Hoppas dom kommer tycka om varandra! För allas skull! Vi ska bara komma ihåg att Alma var först, van att ha våran tid och uppmärksamhet. Hon spenderar mycket tid med sin mamma så det måste vi fortsätta med efter att brorsan kommit. Han får hänga med sin pappa lite själv ibland =) Jag har bett mamma påminna mej om jag sen glömmer sånt och bara är arg och less på Alma-gnäll som svartsjuka kan medföra. 

(drömde inatt att det var en flickbebis så kanske stämmer det)

Här på korten är vi på Allt för sjön. Men som sagt, jag är såå ur fas och blev trött efter 1,5 timme så vi åkte hem. Gjorde inte pappa H något för han hade svirat natten innan =) Men han fick nåt bra shoppat så det var bra. SÄger jag snöre mördar han mej. Men nåt sånt vare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar