tisdag 26 mars 2013

BB väskan är klar!


Nu så, nu är BB väska färdig för att åka med till förlossningen. Jag har köpt lite nytt. Nya amnings bh:ar har jag köpt. Igår kväll på Gränby. Nu har jag två "mjuka" och en grå vadderad. Alla från HM. En grå kofta från Cubus och några stora T-shirts från HM har också inhandlas. Vet ju av erfarenhet att magen är kvar ett tag så storlek 40 fick det bli. 

Bebis har också ett gäng kläder i väskan. Lite som han ärver av Alma men också lite nytt. Mössan längst till höger fick Alma av Lillemor som jag bara älskar. En tunn, ofodrad overall har vi köpt. Den räcker att ha i babyskyddet. Vi går ju faktiskt mot vår...!! En lite snutte i svart och vitt har vi köpt. Alma har såklart döpt den till Mamma Mu =) och hon vill "Låla" (låna) den ofta. 

Sen har jag med mej Redbull och kexchoklad. Hade det med sist men men kom hem med alltihop men ingen förlossning är den andra lik... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar