måndag 25 mars 2013

30 års presenter...







Här är några av presenterna jag fått under helgen! Jag är bara för nöjd! Nu vill jag har vår (och få barn så jag inte är så svullen om fötterna) så jag han börja använda mina nya skor. Två vita fiiiiina! Ett par Björn Borg och ett par Nike. Båda passade!!

Och klockan! Jag är helnöjd! En riktig klocka! Ingen Ur & Penn man inte kan duscha med och som färgen släpper på efter ett tag.  Ne, en rejäl och vattentät. Lite tung eftersom det är en herrklocka men jag vänjer mej snart! 

Mateus tallrikarna har jag velat ha i flera år men inte kommit till skott. Nu fick jag TVÅ av syster med familj och pappa. Nu ska jag köpa någon till framöver. Lite dyra är dom så en i taget får det bli. Orkidén som dom också hade med mej är ljuvlig. Kan inte minnas när jag  hade en "riktig" senast och inte en billig från Ikea =)

Stelton termosen har ajg också sneglat på ett tag. Jag som dricker så mycket kaffe, hehe! Men den blir perfekt när vi ska sitta ute på gräset eller i segelbåten. Hanna har en och jag tror dom är nöjda?!?

Men som sagt... ett par gummistövlar, ett armband, en vinkaraff, ett presentkort från Designtorget och en skål från Kosta Boda ligger och väntar på att bli fotade... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar