måndag 18 mars 2013

Gravid vecka 35/36...


I lördags hände det massa konstigt med min bebismage. Det började vid middagen ca kl 19.00 och vid 21 var jag tvungen att ringa förlossningen och höra mej för. Mest för att höra om dom skulle stanna av eller om det skulle bli förlossning ifall det nu var på gång. Barnmorskan jag pratade med var lysande. Hur gullig som helst! Hon ville att jag skulle komma ner till dem för en bedömning men jag menade att jag hade ju inte "såå" ont! Sen var Big Sis på galej och mamma/mormor där som barnvakt, det passade sej inte att föra barn =)))
Då kom vi överens om två Alvedon, en dusch och en natts sömn. Och där försvann alltihop. Skönt! 

Hade inga förvärkar med Alma så jag fattar inte mej på det. Men nu har jag inte så ont. Sammandragningar och lite typ mesnvärk... Kan det vara dags snart!?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar