tisdag 3 april 2012

Påsk, massa djur & spökar det...?



Sprang på finaste påskäggen på Ica här om dagen. Lite i mina färger =) En rosa och en blå till min lilla tjej och stora kille, ler. Undra vad jag ska fylla dem med... Vi ska ju (försöka) undvika godis och Alma är ju för liten. Ska traska förbi den lilla presentaffären någon dag tror jag.

Det kryllar av djur här på tomten. Igår kom det en familj råddjur och strosade omkring. Henke tyckte det kändes som ett hån. Här har han suttit ute i skogen måååånga gånger och försökt komma dem nära. Så bara går det malligt och visar upp sej här i "stan". Men det blir ingen Runar som sköt från sovrumsfönstret här inte...

Så idag vare två katter som tokbråkade på baksidan av huset. Fattade inte först vare vad. Lät som bebisar först...

Och så börjar jag tro att det spökar... Två nätter i rad har sovrumsdörren varit öppen på morgonen när H går till jobbet. Till och med att ha frågade om jag öppnat. Det hade jag inte! Testade stänga den på dagen igår för att se om den öppnar sej själv, nop. Hur kommer det sej att den bara glider upp på natten...

1 kommentar:

  1. Och jag höll på att köra på påskharen igår, jag! Det får vänta till efter påsk om det måste ske ;)

    SvaraRadera