onsdag 4 april 2012

Kavat!



Igår kom Almas första skor. Såå söta. Vita Kavat skor i storlek 19. Ska våran lilla, lilla bebis tuffla runt med dom i sommar/höst. Ofattbart så fort det går!! Velade lääänge om vilken storlek jag skulle ta men chansar att 19 blir bra. Dom är stora på henne nu så det går nog... Slog till på de på Ellos när jag fick 40 % på valfri vara. Betalade 269 :- tror jag. Vi har fått ett par fina skor av Hanna men dom är lite större. Men klart man måste ha "sina förska skor". Velade också om jag skulle ta rosa eller vita, men är nöjd att jag tog vita...

Läste på lite och fick tips av bigsis att det är skillnad på skor och skor men Kavat är väl regäla och bra till små bebisfötter va...?

1 kommentar:

  1. Kavatsandaler är bäst, enligt mig. På vinterskor är de också bra, men nästa så jag tycker superfit och ecco är bätt. Hittar jag kavat, superfit eller ecco på loppis i bra skick slår jag alltid till, de är ju rätt dyra nya.

    Söt hon kommer att bli :)

    SvaraRadera