tisdag 10 april 2012

Alma 9 månader...

Igår firade vi Alma 9 månader genom att gå på kondis =) HERRE, har hon nu varit lika länge inne som ute nu... Iaf nästan. Hon hade ju lite tråkigt där inne i magen och ville ut lite tidigare. Nästan 2,5 vecka. Inget konstigt med det men på BB trodde dom det berodde på att jag var på g att få havandeskapsförgiftning. Så kroppen startade nog förlossningen bara därför. Vad vet jag... Skönt vare och slippa de där sista tyckte jag. Jag var redan stor och tung och "färdig" rent mentalt. Minns att jag hade en jobbig dag på Henkes födelsedag. Grät åt ingenting och ville bara få slippa vara gravid. Det var den 6:e och hon kom ju den nionde juli...

Vilken påsk vi haft! Träffat nära och kära och även fina vänner!

I lördags var vi i Skärsjö och åt middag hos svärfar tillsammans med Lillemor, Magnus, Annika, Jonne, Samuel, Noah, Ingrid & Cecilia. Där bjöds det på lite grill och påskmat. Å massa godis...

Och i söndags bjöd Hanna & Janne med barn in till påsk-knyt! Där träffades jag, H, Alma, Janne, Amanda, mamma, Åke, Camilla, Changiz & barnen. Mycket trevligt och gooood mat! Fräsch påsk bufffé. Och vilken tårta!!! Ska nog gå in på Hannas blogg och låna en bild så ni förstår... VILKEN tårta!

Och igår grillade vi här hemma med fina vänner! Mycket trevligt! Karré, bea och pommes... Idag ska jag börja tänka på vad jag äter igen... Hua!

ps tack snälla för fina presenter som vi fick i helgen ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar