onsdag 18 april 2012

Förstoringar!

Igår kom mina beställda förstoringar. Dom blev bra! Almas farfar fyller på fredag och ska få en. Sen ska jag rama in två. Gjorde dem svart/vita och det är jag glad för. Bra skärpa blev det med. Försökte förstora ett par kort med våran gamla kamera men det blev skit. Väntar ett gäng vanliga kort som ska komma med vanliga posten men det verkar dröja. Fick nämligen fel här om dagen. I det vadderade kuverten låg andras grejjer...!! Jag kastade mej på telefonen och var lite sur. Om jag har andras kort, vem har då mina nakna bebis kort. Kanske någon som inte alls borde... Gaaaa!! Men han menade att mina var kvar på labbet men varför då dröjjer det såå?!? Korten jag fick bad han mej lägga på lådan så jag antar ett den som fick mina gjort samma sak...

I natt har vi sovit lite knackigt... Alma hade svårt att somna sen vaknade hon ofta från tre ungefär. H gav henne en flarra lälle då och jag en ny blöja och sen sov vi ryckigt till nio. Anledningen till att hon hade svårt att somna var att hon heeeeela tiden skulle sätta sej upp och snurra runt. Lät henne hålla på med tanken att hon lär väl bli trött av det men inte. Fick tillslut hålla fast henne och då slocknade hon på två sekunder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar