onsdag 25 april 2012

Dagens varma utelek...





Idag efter frukosten gick vi ut och lekte. Solen lyste och det var varma vindar. Så klart åkte Almas mössa av direkt men sen hjälpte jag henne av med jackan, det var ju skit varmt =) Måste köpa en tunnare mössa med band runt så jag kan få den sitta kvar. Eller funkar det inte så?! Jag vill att hon ska ha mössa ett tag till... morr!

Vi har gått lååååångprommis precis. Alma sov konstant och jag gick till andra sidan spåren och kollade hus. Fans mycket fint. Jag vill ha pool... (man måste få drömma) Såg flera hus från sekelskiftet med fina trädgårdar och pooler. ÅH! 

Vi tog vägen förbi ICA och shoppade lite semper burkmat till Loppan. Jag har förstått att maten från 1 år går bättre ner. Den smakar väl mer säkert plus att den har större bitar vilket hon föredrar. Köpte lite nya rätter så snart blir det premiär för lasagne =)

Tofflorna har Alma fått av fina faster för ett par månader sen och nu sitter dom som en smäck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar