torsdag 19 april 2012

Fejjan...



Visar ännu lite mer från Kicks paketet. Här är en lermask och en tonad dagkräm. Jag visste inte när jag beställde den att den var tonad men det gör ingenting. bra med den är att det är solskyddsfaktor 15 i den. Kan jag behöva. Vi kommer ju bli mer ute nu när vi bor här i huset. Vi var i och för sej mycket ute i lägenheten i stan med, men ni fattar. Jag ska jobba på en bränna i långsant tempo denna vår och sommar. Förra säsongen vågade jag ju inte sola alls för jag var gravid. Men året innan pressade jag lite väl mycket och fick flera läskiga pigmentfläckar och andra konstiga fläckar. Big no no så i år blire lungt!!

Jag ska ta en spakväll här någon dag men väntar in lill-sis som bor hos mamma i två veckor. Men sen ska vi basta, skrubba, maska och busa (brun-utan-sola) Mys! Amanda kommer redan i morgon hit men i helgen står annat på schemat. Stridspilot-Micke & hans dotter Alexandra (kompis med Amanda) kommer hit från Linköping så spa:a blire nog inte tal om. Har hört nåt om grilla, chilla & roséa... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar