måndag 16 april 2012

Den röda tråden - vitt med stjärnor...


Åh, torktider är väl bra tråkiga... Nu är iallafall stolen klar men står på tork. I fönstret där solen ligger på =) man kan ju undra varför jag stressar när jag egentligen har ALL tid i värden men jag är en ivrig sort. Stolen är slipad, målad (2 ggr med lååång tid emellan) och stjärnan har fått torka den med, nu väntas lackning. Lika bra det när det är Alma som ska ha den. Lär väl få ett par smällar =) Stort av att vara mej... Jag har blivit noga och saklig! Jag glömmer alldrig när jag målade en vägg i köket i min första lägenhet med en kökssvamp (!!) Ja, men det var natt och jag fick ett ryck och ingen pensel/roller affär var öppen...

Den röda tråden i Almas blivande rum är alltså vitt med små detaljer i rosa så som stjärnorna. Har redan börjat fundera på tapet fast det inte är aktuellt än. Men fantiserar om en tapet med rosa bakrund och rosa rosor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar