onsdag 4 april 2012

Hemma träning...

När lillasyster kommer att vara hos sin pappa, alltså hemma hos oss, ler, så ska vi träna ihop har vi sagt. Amanda är sjukt duktig på att låta bli sötsaker om hon vill. Så vill jag också vara. Unna mej ibland och låta bli ibland. Vi ska även sporta ihop. Hon är hos mamma två veckor och Janne två veckor. Tanken är att vi ska jogga (eller pw:a) boxas, hoppa hopprep, göra övningar där vi kan peppe varandra. Ska bli trevligt!! Jag har hennes kropp som förebild. Lång, slank och snygg!

En uppdatering ang det här med dörrar som öppnas. Igår när H kom hem från jobbet undrade han var jag gjort i garaget, eller om jag höll på med något för dörren stod nämligen på vid gavel...

Nu ska jag bestämma vilken bild vi ska förstora på vår Loppa som snart blir 9 månader. Fuji har 50 % på förstoring så en present till oss ska ordnas. Tänk att hon snart varit lika länge inne som ute... våran gullegris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar