måndag 2 april 2012

Köpa blommor!

Dagens projekt är att köpa lite blommor! Våra nya hyresvärdar är ju i Alperna och åker skidor så det är fritt fram att grejja lite =) det kliiiiiiar i fingrarna redan på mej. Jag vill göra om massa här men vet att Janne en vacker dag är på G härifrån. Han bor nog bara kvar så länge lillesyrran går i gymnasiet sen har han snackat om en lägenhet högst upp i Industristaden men takterass...

Hursom... jag och Alma ska ta oss på en promenad och köpa en blomma till "vårat" rum nu när solen faktiskt lyser. På onsdag kommer Emma till oss och visar allt hon kan om Knivsta. Hon bor i Lagga som ligger ganska nära men är uppvuxen här i krokarna. Emma jobbar på min tjänst nu när jag är mammaledig. Men det verkar smitta av sej det där för hon går också på mammaledigt nu i maj när hennes bebis kommer, även den bullen är en flicka... Blir bara tjej-bebisar hos oss på ICA =))

Bilden är från vår lägenhet i stan och jag känner vemod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar