fredag 13 april 2012

En trött fredag!









Om Alma alltid kunde sova som på bilderna skulle jag vara en happy mamma. I natt vet jag inte vad hon höll på med... gnällde typ en gång i timmen från två. Tortyr! Precis när man somnar väcks men igen. Tillslut gav min kropp upp med att ensförsöka somna så jag har varit mycket vaken. Trött idag!
Och nu på hennes vanliga sovlur (på 1,5 timme) håller hon på att gråta och vara vaken. Har nu gett upp och hon sitter med i soffan...

Vi ska snart ta tåget in till stan och träffa Sandra. Jag ska köpa massa fiiiiikabröd! Och cola så håller jag mej nog lite pigg. Amanda ska ta hål i naveln med så jag hänger med och kollar när Camilla gör det på henne =) Tänk, där har jag en gång i tiden också haft en sten. Skulle vara nu det... not! Magen sladdrig och naveln stor som ett hus... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar