tisdag 24 april 2012

Lite pepp att läsa har jag skaffat mej! Inte för att jag tror att det hjälper. Men man kan ju alltid försöka! Jag vill bara komma igång men joggingen men f*n vad det tar tid denna gång. Fick sån flyt förra gången när H hjälpte mej komma igång. Många sura miner vare men tillslut övergick joggingen nästan till löpning... Vill dit igen!

I helgen har det bara ätits! Janne hade ju besök och det fanns godis glass, läsk & chips i massor. OCH jag, jag kan inte låta bli då. Sen i lördags firade vi min svärfar och där snålas det inte heller på det ätbara direkt... Borde springa ett par min idag men istället blire kondis =) 

Fredagens begravning var inge rolig. Jag hade sån huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen men ingen Ipren hjälpte. Det var väl spänningen som släppte kanske... och att jag somnade sent natten innan... Det var fint och stämningsfullt i kyrkan. En duktig kille sjöng och spelade. Två av mina favoritlåtar, lite lustigt. Många kända och okända ansikten var där. Det var såå fruktansvärt jobbigt att se familjen så ledsen. Men nu ska jag försöka vända alla jobbiga tankar till fina minnen och låta S vara med på ett hörn i mitt liv ändå. VET att han finns kvar på ett eller annat sätt och ser på...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar