måndag 20 juni 2011

Svart eller vit...





Jag har haft ett litet krig i mitt huvud de senaste dagarna =) Vit eller svart säng till Knodd. Henkes och min syster har donerat varsin säng och till oss och jag kunde bara inte bestämma mej för vilken jag ville ha. Och Bengan sa som vanligt: ta den du tycker. Suck! Men nu har jag bestämt mej för den svarta i lägenheten och den vita i stugan. Den svarta passar bättre in här hemma med alla våra svarta detaljer. Tänkte först att de skulle bli deppigt med svart till den bebis men nee, jag tror de går bra. Allt annat får gå i ljusa färger. Flaggspelet klippte jag till för några veckor sedan och nallen fick vi av mamma får många månader sen. Faktiskt Knoddas första egna sak han/hon fick.
Lakan, filt och sängskydd kommer från Barnens Hus. Det enda som måste köpas till sängen är frotéskydd men de ska jag väl hinna =) De slog mej nu att sängen ser precis ut som vagnen. Svart & vit...

1 kommentar:

  1. Så sött!

    Varje gång vi ser gosedjur i någon butiken säger barnen att de ska köpa den till bebisen. Inte Carros bebis eller kusinbebisen utan "Bebisen" med stort B. Knoddas lär få några gosedjur ska du se :)

    SvaraRadera