måndag 13 juni 2011

Ruff VS Romantisk...



Jag står med ett ben på varje sida om två stilar. Ibland vill jag ha allt i rosa och romantiskt och ibland i mörkt, svart och slitet, gammalt. Så igår när vi var på en mysig inredningsbutik i Västerås fick de bli servetter i båda stilarna. Jag kunde bara inte välja. Butiken låg nere vid hamnen och hette Tullhuset. Massa fint så som Tine K, Sia, Himla, Odd Molly mm. Me like!!

Erik & Mia hade grejjar en mysig picknick på ett berg i Västerås i närheten av deras hem. Mysigt värre! De som slöt upp var, Gran, Adde, (erik & mia såklart) Rosa, Larsson, jag & Bengan. Efter ett tag blev de minigolf men jag stod över. KLARAR inte av de! Är på pass vuxen att jag lärt men mina begränsningar =)

Efter Västerås åkte vi till Annika & Jonne i Eskilstuna på grill när vi ändå var i närheten ;) Där fick vi grillspätt med goda tillbehör och blev riktigt uppassade. Med oss hem fick vi fina bebis grejjer. B la BabyBjörn-sele, kläder och en vit fin säng. Tack snälla för fina saker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar