tisdag 14 juni 2011

Soft tisdag. Äre tisdag ?!


Efter barnmorskebesöket idag gick jag in på Ica Årstahallen och köpte mej två tidningar. Saknar verkligen de från jobbet. Där fick vi ju läsa alla tidningar på lunchen. Haja vad med skvaller jag kommer missa =) De blev Damernas värd & Mama.

Jag fick en tid på fredag kl 08.00 för ett vändningsförsök. Hoppas, hoppas de funkar att vända vårat lilla troll. Jag får välja annars om jag vill försöka föda säte eller med kejsarsnitt. Men väljer nog de sistnämnda i så fall. Barnmorska sa att de ibland (ganska ofta) slutar i snitt ändå och att man kan gå sönder en del. Men jag har inte gett upp än. De går säkert att vända den rätt...

När jag hämtade syskonbarnen för någon dag sen fick jag en fotkräm av Hanna. Den är från apoteket (ELW) och luktar fräscht, pepparmint tror jag. Den har jag kört stenhårt med och mina fötter klagar inte kan jag säga. Tack Hanna! Den andra lilla krämen var med DV och ska testas efter duschen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar