onsdag 22 juni 2011

Middag & lunch...



Bilder på gårdagens middag och dagens lunch. Idag blev de en kall sallad med ingredienser kylen hade att erbjuda. De börjar sina där i så en tripp till stormarknaden kommer snart att behövas. Behöver grejjer till midsommar så varför inte åka redan idag!?! Inge kul att handla imorgon ihop med typ resten av Uppsalas invånare. Igår blev de en klassisk köttfärssås med pasta, gott!

Jag var upp till Gränby igår för att hitta något att ha på mej på midsommarafton men vecket i pannan blev bara djupare och djupare ju mer tiden gick. De finns inga roliga mamma-kläder kan jag lova. Känns lite surt också att köpa kläder i storleken L som sen (förhoppningsvis) kommer att vara för stora. Jaja, får bli något ur garderoben.

Efter Gränby stannade jag till hos Fornhems där mammas Åkes dotter Camilla var med hennes två goa barn, Isac & Imre. Tiden flög iväg med god fika och lek och helt plötsligt dök mamma upp där med. Kul! Hon följde med mej hem sen och lånade lite kläder och skor, kul att någon kan ha mina kläder när jag inte kan de ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar