söndag 26 juni 2011

Midsommar!


Då var vi hemma igen efter att ha varit på resande fot ett par dagar! Fredag: Björklinge Lördag: Skärsjö Söndag: Stockholm och kolla båtar. Skööööt att vara hemma!

Midsommarafton blev lika mysig som vanligt! Sill, potatis & nubbe till lunch, dans runt stång, jordgubbstårta, lekar, tipspromenad, grill & paaaaaaaarty, god frukost, korvgrillning.

Jag fick förtur till sängplats i år vilket gjorde att jag kunde gå undan och vila ibland. Tack för de Larsson!! På så vis gick de så fint så. Visst, trött var jag men höll mej vaken till två ändå =)

Vi skulle ha åkt till Eskilstuna men tog oss bara till Skärsjö igår. Både jag och min kille var skapligt trötta. En av oss mer kallsvettig med huvudvärk! Vi får ta å åka dit vid ett annat tillfälle. Men vi hann med svärfar. Lillemor & Magnus skulle vi ha lekt med men de dök inte upp... Vi väntade med våran prinsesstubbe i ett par timmar sen gav vi upp...

Idag har vi spanat två båtar i Sthlm. En på Lidingö och en på Stora Essingen. Ingen av dem vill vi ha. För slitna för vad de kostar. Jaa, ni tycker säkert de är galet att köpa båt när vi väntar barn men tanken är att segla mer senare år.

Nu skare softas! VI har hyrt tre filmer och köpt lösgodis =) På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar