fredag 10 juni 2011

Dagens!




Lika fint väder idag! Nice! Idag ska jag ner på stan igen för jag fick inte allt gjort igår. Himla Länsförsäkringar säger jag bara... På eftermiddagen ska jag hämta Vilmer & Noria på förskolan. Kan vara skönt för den att komma hem lite tidigare en varm fredag =) Vår se om vi tar ett dopp i poolen eller vad vi gör. Glass på vägen hem ska iallafall inhandlas ;)

En färsk magbild. Nu tycker jag den blir större å större för varje dag. Nästan lite i vägen. Ska bli lite skönt att få ha midja sen igen =) Bebis har inte vänt sej än. De känner jag. Igår när Henke försökte prata allvar fick ha en riktig smäll, från ingen stans så vi kanske inte ska tjata mer...

Ett nytt Iphone skal har jag skaffat mej. Passar perfekt till min älskade plånka från Åhléns (wera) Gillar den för man kan ha mer än bara pengar och kort. Lite som en kalender eller minihandväska.

Ringen som ersätter förlovningsringen är redan för lite. Ska till Silver & Sånt idag och byta till en större. Som de är nu ligger den också bara i skåpet. Hur mycket ska jag svälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar