måndag 6 juni 2011

Down Town...



På denna ljuvliga leksaksaffär blev de inget shoppat men jag fick massa idéer. Som vanligt är det svårt att köpa saker när vi inte vet om de är en han eller hon. Men Knoddas fick lite annat bra att ha från andra affärer som jag visar er så fort jag har grejjat lite kort på de. Ett modernt fik fick bli lunchstället och jag valde kycklingsallad som var kanonfin... (åt upp Amandas fiffiruta med för den delen, ler)

Dags att sova. Klockan hann visst bli tolv! Ska en sväng till sjukhuset imorgon och ta lite prover. Mag & tarm är på mej men de känns bara bra. Som att de bryr sej lite. Pappa jobbar på området så jag ska stanna till där med en kortis. Om jag hittar på honom vill säga...

Den 14 ska jag till barnmorskan nästa gång och har inte bebis vänt sej då måste jag upp till förlossningen, kvinnokliniken och göra ett vändningsförsök. De börjar dra ihop sej men han/hon vill popmt ligga med huvudet uppåt. Barnmorskan och jag med känner de så tydligt. Vill ju inte föda i säte. Funkar inte de att vända får vi en tid för kejsarsnitt och de vore inte heller så kul. Så bebis: VÄND DEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar