tisdag 7 juni 2011

En butik att dö för...




Mamma visade på en affär i helgen som jag bara kommer sakna av hela mitt hjärta! Vill att den flyttar till Uppsala, NU! Allt där inne var i min smak! Den smak jag nu har iallafall =) Där blev de lite handlat! Bilder kommer!

Idag har jag svettats på stan. Hälsade på pappa och Stickan på deras jobb också som bestämt. Pallade inte så länge dock. Visaren visade 82,5 grader nämligen! Jag fattar inte att de klarar av att jobba så där. Kokade gryta dessutom, de luktar barndom de. Flytande asfalt var de dom använde idag och inte sån på rulle som smälts ihop med gasol. Och koka är rätt ord. Pappa var tvungen att springa ifrån när de helt plötsligt började ryka en massa. Jaja, nog om de. Jag är bara impad av deras tunga jobb!

Jag väntar på att ett litet projekt ska torka... Snälla Sandra kom förbi med Jimmy igår med griffel-tavel-färg till mej. Dessutom hade de med sej jordgubbar och glass också. Inte för sista gången dom ska komma på fika =) tack snälla! Dryg väntetid på färgen bara. Kritorna är inhandlade idag så jag vill ju prova. De är en lite planka som ska sitta på köksväggen men typ favorit receptet eller en inköpslista...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar