fredag 30 mars 2012

Fredag!

Äre min tur nu, ska jag bli sjuk. Mår inge vidare. Huvudet håller på att sprängas och jag fryser. DÅLIGT läge för imorgon får flyttlasset. Jag får nog stå för ledarskapsrollen och peka en massa. Pappa kommer och hjälper oss. Såå snällt. Janen oxå om det skulle behövas en stark karl till =) Men alla polare H har hjälp genom åren lyser med sin frånvaro... Men vi klarar oss! Janne & Amanda finns och tar emot i Knivsta. Och mamma & Åker erbjöd sej men de ska får slippa. Få vara lediga och kurera ryggar...

Nu ska jag snabbt kolla om jag behöver något från City Gross. Fick nyss mess av storasyster som undrade... Vilken service va?!? Vet att godiset där kostar 2,90 kr/kg. Skulle vara de da... =)

Men ha en trevlig helg allihop så ses vi efter flytten...

1 kommentar:

  1. ja, du kunde ju ha fått maten framkörd :)

    När kommer pappa in? Imorgon bara, eller söndag med? Täntke ringa och kolla om han ville fika,men ska han ändå in så....

    SvaraRadera