torsdag 8 mars 2012

Hemmamys & Bvc...

Idag har vi bara varit hemma förutom en snabb tripp till BVC. Alma hade vuxit fint och massa på längden. Ringde dit i måndags och hade lite frågor som jag idag fick tid till att ställa. Ska hon få flaska på natten? Ska jag sluta med vällingen magen blir jobbig av? Alla säger att hon är så lite osv. Våran sköterska lugnade en orolig mamma! Hon växer såå fint, har glimten i ögat och har lärt sej massssssor. Jag ska sluta lyssna på andra... Pronto!

Vi har annars bara softat hemma. Fick ett jättetråkigt samtal från jobbet i förrgår som jag går och tänker mycket på. Vill inte att S ska behöva gå igenom allt igen och vara så här dålig!! Mitt hjärta värker... Tycker synd om hans nära & kära...

Nu ska vi slänga ordning en köttfärssås och packa lite till i flyttlådor. Pappa H är på ingång som jobbat idag efter en DUNDER förkylning...

P.S. imorgon ska vi ha 8 månaders party här hemma. På bilden leker Almis med pappans boxee box-fjärrkontroll vilket uppskattas. Det är så kul så kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar