fredag 16 mars 2012

Dagens lunch...

Vilken natt! Jag har nog sovit 2 X 45 minuter i natt. Alma har sovit på mej i sängen. Gråt och gråt från kl nio i går kväll. Jag tror på öronen jag... Vi ska till läkaren kl 14.00 idag och kolla. Det är klart man är ledsen när man har ont någonstans. Ringde 1177 i natt och frågade lite. Dom drog några lines och allt stämde. Tar sej för öronen, gråter om man trycker på ett öra åt gången, blir lugnare sittande än liggande mm. Vi körde med en alvedon, nässpray och hon fick som sagt sitta/ligga på mej och sova. Min rygg (och mage) är trött idag. Hon väger ju nästan 10 kg! Men jag gör gärna allt jag kan!!

Jag som trodde det var en fas, tänder eller bara ruttet humör. Får lite (läs mycket) dåligt samvete över att jag varit trött på henne. ÅH!

Min frukost/lunch idag. Nyttigt! Fast jag känner för något flottigt... det får det nog bli till middag. Typ massssssa taco eller nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar