fredag 2 mars 2012

Lite nytt till mej...

Parfymen jag fick av H när vi hade förlovningsdag luktar ljuvligt! Tur! Det är svårt att köpa doft till någon annan men han grejjade det galant! Fick visst viss hjälp har jag hört ;) Kul med lite nytt så här på våren. Nu fattas bara lite kläder och ett par sneakers =)

Hanna & Co var på spa-resa förra veckan och köpte en mascara till mej på taxfreen. Massa tack för det. Nästan en hundring billigare! Nice! Jag har skrivit om det förut men Lancome gör det BÄSTA mascarorna i världen. Nu beställde jag en Doll Eyes och är suuuuuuuper nöjd!

Solen skiner och himlen är blå... Idag ska jag till tandläkaren kl 2. Mamma är snäll och tar Alma. När jag var typ... 13 cyklade jag med en påse på styret som fastnade i hjulet och jag for i luften med munnen rakt ner i asfalten. AJ! En stor bit av framtanden lossnade och de slipade ner den och satte dit en plastbit. Nu i förrgår bet jag på en godis och plastbiten släppte lite. Men satt kvar. Tills i går morse när den lossnade helt. Jag ser ut som en sjörövare... Hur som, jag ska få den lagad i dag så nu blir det nudlar hela månaden ut säkert...

1 kommentar: