söndag 25 mars 2012

Plantagen...

Jag fick ett grattis mess av Plantagen i fredags om att jag fick hämta ut blommor där. Så idag när jag & Jenny var ute och gick med våra bebisar gick vi förbi där. Vi blev nästan påkörda av en galning också men det är en annan historia... Gissa vad jag valde, hihi... Vita rosor. Hela sju stycken bjöd de på.

Av min fina kille fick jag klipp & färg hos frisör som jag skulle ha gjort igår morse men det blev ju sjukhus men Alma istället. Får boka om det till nu i veckan tror jag... Dessutom fick jag en fin solstol som jag ska sooooola i när vi flyttat till landet. Knivsta räknas väl som landet =)

Det har varit en intensiv helg. Jobbigt att Alma inte blir bättre. Lite idag men inte alls som vi trott. Prickarna och utslagen är nästan fler idag men vi får väl lita på att läkaren vet vad han gör. Jag tror ändå att det är Iprenen jag som hon inte tål... Gav två doser (med 4 timmas mellanrum) idag och tyckte det blev värre efter det. Ska köra med Alvedon nu i fortsättningen och se vad som händer då...

Bröt mer eller mindre ihop igår efter sista besöket på akuten för när vi kom till apoteket och skulle hämta ut nya penicillinet då var den slut leverantör... VARFÖR händer allt mej. Så det tog 1,5 timme för läkar jä*en att skriva ut en annan. Efter första telefonsamtalet glömde han bort det. Jag var lagom trött (och spänd/orolig) vid det här laget för våran skatt var såå slut. Vill aldrig mer se henne så.

Nu håller vi tummarna för att Loppan blir pigg snart så vi kan busa på & njuta av livet precis som vi brukar...

1 kommentar:

  1. Åhåå... Håller tummarna för lilla loppan! Men nu blir hon ju i alla fall en tuff tjej med son nya fina mössa! ;)

    Lyx å få lite grat(t)is blommor! älskar sånt!

    Å du.. Grattis i eftrskott!

    Kram kram

    SvaraRadera