tisdag 1 januari 2013

Nyår 2012/2013...







Då var det 2013 helt plötsligt! Förra året gick såå fort. Stora delar av det var jag ju mammaledig och hade det så bra så bra. Hade tänkt fixa en årskrönika men jag tar det en annan dag ;) är trööööttt idag. Jag var ju uppe till halv två inatt. Bara en sån sak, ler.

Men nyårsaftonen gick som galant! Som alltid när man bjuder in oroar men sej för om allt ska räcka, blir det gott, kommer allt klaffa. Summa summarum tror jag vi fick OK i betyg. 

Menyn bestod av:

Förrätt: Hummer med chilli/vitlökssmör + bröd och aioli. GOTT!

Varmrätt: Helstekt oxfille och H:s potatisgratäng med + kantareller, savoykål  i grädde och rödvinssky.

Efterrätt: Tårta som konditoriet i Knivsta fick stå för =) 

Men H tyckte köttet blev för klart men jag gillade allt galet mycket! Åt och åt men tog sen över lilla John på 7 veckor (och 7 veckor för tidigt född) från sin pappa så han fick sitta ner i lugn och ro och äta. Vet så väl hur det var själv. Alma avgudade bibis som hon kallar honom. Förutom när han grät, då grät hon med... Riktigt mysigt var det att få gosa bebis. Längtar om möjligt ännu med efter våran!!

Idag har jag jobbat och efter det frossade vi i taco och nu sitter jag, H, Amanda & Pontus i ett hav av ljus och dom tittar på film. En lärrig! Jag får puls fast jag inte är insatt, ler! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar