fredag 28 december 2012

Nytt till håret...


Hej!

Idag är en bättre dag! Jag är lite mer människa! Nu är det bara H som är lite småskruttig men inte så farligt. Och halva släkten Martinell dåra så klart, fick vi idag veta. OGILLAR verkligen magsjukor. Trodde jag fick en rejäl släng av depression i samband med 2:a vändan. MEN nog om det! 

Jag var och klippte mej dan före dan på Gränby och fick med mej lite från shoppen. Allt till 50 % så jag kunde inte låta bli. Silvershampoo, inpackning för färgat hår och en spray som ger glans och värmeskydd i ett. Jag har inte hunnit använda dem så mycket än men hittills är jag nöjd.

Idag har jag varit hos min barnmorska som 1177 fixade åt mej. Ringde dit när jag var skruttig. Blev lite orolig för alla sammandragningar så idag känns det bra att ha varit där. Har varit trött och sliten ett tag... Blodtrycket var lågt, järnet under det normala och ja, hon höll med, massa sammandragningar. Men hjärtljuden lät fina. Mysig att få höra! Fick order om att åka till förlossningen om det tilltar... Oki?? Eller få medicin... eller bli sjukskriven. Vill INGET av de!!

Nu ska jag ta mej en låååång dusch och sen krypa till sängs så jag orkar vara piggelin på jobbet imorgon!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar