torsdag 6 december 2012

Familjen Sjuk!



Fy F*N vilken omgång vi åkte på. Det hela började natten mellan lördag och söndag med att Alma kräktes ner heeeeeela henne säng och sen har det bara fortsatt. Nu har vi alla tre gått igenom det värsta. Alma som etta, jag som tvåa och sist kom Henke. Jag ska inte gå in på detaljer, jag lovar men hu hoppas jag det dröjer innan det drabbar oss igen. 

Jag har tvättar och skurat så händerna svider. All handsprit hjälper väl också till! 

Alma har blivit mycket tynnre på dom här dagarna. Hoppas att det ordnar upp sej snart. Fick bra och nyttiga tips av Hanna men ringde även 1177 någon av dagarna. Idag är vi alla pigga men 48 timmar har inte gått så vi håller oss hemma. Men idag måste vi handla så fort in på Ica får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar