söndag 9 december 2012

Vilken vagn...


Godmorgon!

Igår var jag på julbord med jobbet och var såå mätt när jag kom hem men visst ville jag ha frukost i morse. Tänk hur är!?! Riktigt trevligt vare. Alla glada =) Och privat klädda ;) God mat men säkert salt. Törstig idag! Och då utan att ha druckit, hihi. 

Jag la ut vår Emmaljunga City Cross igår och efter 35 minuter ringde första tjejen. Hon kommer och tittar idag. Känns vemodigt men vi kan omöjligt ha kvar alla vagnar när vi flyttar till stan. Nu går det ju när vi har Jannes garage. Kände att jag får mest av Emmaljungan och inte Baby Travel så det fick bli så. Sen har vi ju resevagnen men den tar ingen plats och kommer behövas på våg båt i sommar. Baby Travel vagnen vann jag ju...

Så så småningom kommer vi fynda en syskonvagn men det får komma när det kommer. 

Så Knoddas jr får en liggdel till trehjulinngen när han ska åka själv och en som båda får plats i. Liggdelen till BT kostade bara 1200:- så det är inga problem. Funderar på vilken färg bara. Finns i marinblå, svart, mulvad och grå... Hjälp?

1 kommentar:

  1. Hur gick det, såldes den?

    Kan du ha ståbräda på babytraveln? Det är rätt smidigt med sådan så småningom.

    SvaraRadera