fredag 7 december 2012

Pyssel...





En liten kula med lagom starka lampor har fått komma upp i hall fönstret och är köpt för 95:- på flitiga fingrar här i småstaden. 

Trollhassel hittade jag (tillslut) på Blomsterlandet men det saknar lite julfint. Ska ta tag i det när jag känner mej helt frisk. Små julkulor eller nåt annat diskret.

Påfyllning av stearinljus har gjorts. Det går åt lite sådant denna årstid. Lådan som ska se gammal ut kommer från en butik vid Arlandastad. 

Idag är ännu lite piggare... Alma lite grinig dock. H lägger henne nu så vi får se om det blir bättre av det. Jag ska googla lite sänggavel idéer. Vi ska ha en säng i Knoddas JR:s rum som vi kan ha som extrasäng och få sova-hela-natten-säng. Skulle vilja ha en fin gavel. Visar er hur jag tänker senare om jag hittar nåt fint...

I skrivande stund får jag små, små sparkar av varelsen i min mage. MYSIGT! Har inte kännt av det på ett par dagar då jag varit fokuserad på annat så det känns bra... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar