onsdag 28 november 2012

Killens första...


Lill-killen, Lillebror, Knoddas jr (så klart) Bebben, ja, namnen på just Lillebror är redan många. Och min shoppingådra har fått nytt syre. Nu kan jag handla söööööta små pojk-bebiskläder =) Kapp Ahl har mycket fint. Lite i dova, fina färger, precis som jag gillar! På bilden är det allra första plaggen som kommit hem till oss och ligger och väntar. Känns fortfarande lite konstigt nästan att det är en lite kille. Vi var båda såå säkra på en till tjej. Men det här blir coolt. Riktigt coolt!

Idag har jag mått skumt! Fått flera blodsockerfall (typ) på kort tid. Och ett igår. Det kommer plötsligt och sitter i ett tag. Svartnar, blir yr, och sen darrig. Känns sen som att ett lysrör blinkar mitt över mej. Irriterande som faaan. Ska kolla upp mitt blodtryck imorgon...

Trött är vad jag är. Trodde det alltid gick över men inte vet jag... Sover och sover men är orkeslös. Orkade inte ens lägga Alma ikväll. Kanske bara en vanlig förkylning på g kanske. Vi får se!

Inte ett jättekul inlägg men så äre ibland...

1 kommentar: