fredag 2 november 2012

Fredag, önskelista & sammandragningar...






Jag sitter och kollar var som tomten mer än gärna får komma med i år. Om det ska vara så att det blir jag som är tomten själv, ler. Brukar faktiskt köpa något till mej själv just då. Förra året var det frisör grejjer till håret minns jag. 

I år står det här högt upp på min lista...

Mateus Mattallrik, den stora i grått med spets.
Härliga handdukar i svart som jag med tiden kan utöka.
(på bilden är det lexington och det behövs inte alls, åhlens eller hemtex funkar fint)
En kristallkrona från EM som ska sitta i badrummet lite så där hotelligt. 
Härliga, fräscha lakan. VITA!! Kritvita!!! Nåt vi verkligen behöver! 

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och kolla lite på TV för en jobbhelg väntar! Och alla helgona är det också så mycket får vi nog att göra...

Ska förbi ett par gravar imorgon med fina, klädda hjärtan i mossa jag nyss köpt på Ica också. Det är farmor och Stefan som ska få ett var sitt. Hjärtat får symbolisera att det finns i MITT hjärta! Ständigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar