torsdag 1 november 2012

Svart, buddha & nyfiken i en strut!





Lite nya grejjer har lagts på hör igen =) Allt nerpackat till flyttlasset går. Jag kommer vara i ett lyckorus när allt "pert" ska fram och upp. Har köpt på mej lite senaste tiden som en typ av morot. Har behövt det!! Men Buddhan har fakriskt Alma valt och köpt... Vi var på Indiska och hon blev såå förälskad! När vi satt och fikade på ett fik på Gränby där vi var satt hon och kramade och pussade sin Buddha... Gullegris!

Sist vi var på IKEA plockade jag ihop en tavla. Är det något vi har lite av så är det det. Och gå från en tvåa till en fyra hjälper ju inte till... Och som ni vet älskar jag svart & vitt så det fick det bli.

Doftljuset är från min tripp till Sthlm med Johanna om jag inte minns fel...

Idag är H inne på en lunchdajt med jobbet för att fira en kollega som fyller jämt. Jag och Alma har verkligen myst hela morgonen. Hon uppskattar lite egentid med sin mamma tror jag. Gladare och kramigare 16 månaders får letas efter. Men jag njuter jag med att få vara med henne så där på egen hand! 

Nu ringde H och sa att han var på g hemåt så dusch, lunch och en tripp till MIO & EM väntar då det sist blev inställt pga en villautsättning som drööööööjde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar