torsdag 1 november 2012

Bulan, bullen, bebban...


Sitter och kollar på kort från när Alma låg i min mage. Min mage är MYCKET större den här graviditeten vill jag lova!!!! Riktigt tjock redan! Men det hör ju till så vad att göra =) Amanda skulle låna min resväska till Turkiet så jag letade rätt på den i garaget och där i låg Almas första kläder. Fick ett sug i magen. Börjar så smått förstå att det ska komma en till liten Loppa. Har redan, senaste dagarna fått några små sammandragningar så det får mej också att få in det hela, ler. Inga tydliga sparkar men undra vad det ibland är var jag känner... Tror h*n rör sej lite jag...

Har förövrigt bokat tid för att spana kön. Såå spännande! Men lite till får vi vänta för att veta. Smidigt blire att kunna resan innan flytt sortera lite bebisgrejjer. Lill-skrutt har mycket rosa så praktiskt vore det men den till...

Ne, dags att ta tillvara på min lediga dag! 

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar