lördag 19 januari 2013

Min platschef!


Idag tog vi oss en promenad. Har inte gjort det på flera dagar så det var väl dumt att välja den kallaste av januaridagar! Men men! Finns inga dåliga kläder... Alma låg väl nerbäddad i sin vagn. Den går bra faktiskt i snö, vår joggingvagn som fått en liggdel till bebisen. Ser fram emot att använda den även om jag fortfarande saknar Emmaljungan i hjärtat =) Det var något alldeles speciellt att välja ut den. Få gå och pilla på den innan Alma hade kommit. Bädda och bädda om... Det känner nog alla som fått bran första gången. Men allt har sin tid! Nu kommer en bebis i Rasbo sova gott i den...

Nu tappade jag heeeeelt fokus på vad jag skulle skriva...

Jag har numera officiellt en Platschef  på JM till kille. På måndag börjar allvaret! Han har fått ett fint diplom/intyg som ska upp bredvid Civilingenjörs examensintyget i lägenheten sen! Och jag tackar min chef Kicki som varit så snäll och gett mej ledigt så H har kunnat gå klart!!!

Jag är såå stolt! Jag har ju alltid vetat att jag har en duktig och driven kille. Han kommer gå långt! Jag får bara under tiden ge honom lite utrymme och ha tålamod med sena kvällar och en disträ Henke ett tag. Jag får igen det när visakortet fylls på eller när nya jobbilen glider in... NEEJ, skämt å sodo! Vi ska ju bara skola in Alma, flytta och få en bebis, hehe! 

Men vi klarar det!  

Å jag är stolt!

Punkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar