tisdag 22 januari 2013

Hemma-loppis...


HELA köksbordet är full med högar av barnkläder. Typ allt i rosa! Jag har sorterat och grejjat hela morgonen. Lite var redan klart och låg i en säck

På fredag kommer mammor & sina tjejbebisar och kollar om de vill köpa något. Och samtidigt får vi träffas och fika. Kanon! Jag orkar inte stå på loppis nu mitt i allt så det här blir ju kanon!!!

Tänkte ta allt från 5-60 kr beroende på vad det är och skick... Tradera för all del men orkar inte det heller riktigt. Även fast man skirver ALL fakta så ska det mailas från mammor där ute som verkar inte ha något annat för sej... nej tack! 

Idag har jag pimpat om handspriten från rosa till vit och grå... Av spill som blev över från igår. Bakom ser ni "hurtsen" när den nu är färdig. Eller flaggorna ska få ett snöre bara... Alma ska få ha den på en hylla på sitt rum med lite smått o gott i. Lär komma mer och mer smått med tiden...

Ovant att vara hemma igen. Tycker dagarna går lite sakta... Men tänkte övertala H att åka och titta på tapeter i EM. Funderat om i Almas rum... Vill nu ha vit bakrund och rosa stjärnor och inte rosa med vita. Så jag vill se om den vita är vit och inte bruten. (det värsta jag vet...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar