torsdag 3 januari 2013

Thuns!


Idag har vi varit på Thuns med pappa/morfar. Vi började att gå en vända och med oss fick vi massa bra-att-ha-saker till det snart är dagis dags. Två par byxor, massa strumpor, mockasiner, en mössa, två body´s och en tunika/klänning. Allt för prick 500:- Jag gillar Thuns =)

Vi hann även fika. Jag & pappa mumsade på en goooood macka, Alma på en korv och festis och H bara på kaffe. Svårt att hitta LCHF fika ute så där. Han kämpar på bra! Är piggare. Det är anledningen till alltihop säger han. Sen att vågen visar resultat är ju bara en bonus. Och jag då, ja, jag blir bara tjockare och tjockare... Har gått in i vecka 25 + 4 och väger 75 +... Jag får grejja det i vår! 

Nu sover liten middag och vi fixar massa praktiskt. H mailar banker, vår nya bostadsförening, ringer nya dagiset mm och jag viker flyttlådor och rensar/packar för fullt! 

Sen drar vi till stan för inköp av en TV. Vi tror det är prisvärt och en TV till nya lägenheten MÅSTE vi ha så vi slår till... Har ju sparat och gnatat galet mycket för just det här så det känns så bra nu att köpa det vi tänkt, för pengar på kontot!!!

1 kommentar: