måndag 7 januari 2013

Bord...


Idag har vi fått hjälp av Larsson och köra ut lite grejjer till sommarstugan vi ibland lånar av svärfar. Vår gamla vita Ektorp soffa och våra utemöbler. Samtidigt blev det ju massa plats i garaget då så där fixade vi allt  som under året flyttats runt. Har varit ut och letat lite grejjer då och då. Nu är allt klart inför flytt den 1 feb!!! Lite småfix inne i huset bara. Men det är lite tidigt att gör nu. 

Jättetack till dej Larsson! 

Jag, eller faktiskt vi, fnular vidare på vad vi ska ha för soffbort till nya sofforna. Bordet vi hade sist i vår lägenhet går heeeeeelt bort! För stort och inge bra. Gammalt Indo från Mio som jag målat svart. NOPE! Lite sugen på att sätta industrihjul på vår gamla trälåda från ett loppis i Gysinge vi köpte för många år sen. Minns vi var där med mamma/farmor/svärmor. Men det kanske blir för litet. Vi vill ju kunna äta fredagsmyset där inne =) Bilden hittade jag på StyleRoom och den idén funkar ju alltid men den är ju inte direkt unik... Fortsättning följer...

Nu ska jag smälta mitt Maxmål och ta en dusch! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar