lördag 19 januari 2013

Jeans i storlek mini...


Var ju i Ullared i helgen som var och där shoppades det loss för fullt! Fast inget jag ångrar. Det mesta blev kanon! Köpte lite till barnen, till Henke och till hemmet. Kläder till mej går helt bort där. Ingen passar i stilen... Och tjock är jag ju bara =) Tror kvittot visade 2000 ca så jag är nöjd! Vi åkte 05.00 och kom hem 22.15 typ. Det var inte tyst en sekund i bilen direkt. Förutom några tupplurar. Det sägs att jag snarkade... Jag? Kan jag väl aldrig tro...?!? =) Vi han med och prata jobbiga och roliga saker. Både lätta och svåra! Och barn... stackars Micaela & Angelica som inte har barn. Ibland såg det lite bleka ut. Båda 20 år och inte alls där... Men jag, Sandra & Emma han med det mesta.. Kul att se Icakollegor utanför jobbet iaf!!!

Byxorna på bilden kommer från Thuns från sist vi var där (ullared grejjerna ligger redan nerpackade) 

Jag döööööööööööööör! H steker fläsk och det luktar illa!!! En typisk gravid-grej... gillar ju annars bacon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar