onsdag 23 januari 2013

Vår = pastell...



Så fort julen varit så blir jag sugen på vitt, fräscht och pasteller. Ihop med det svarta =) Så ögonen dras till det även i mataffären. Igår hittade jag en LCHF kokbok som verkade bra och så var den ju fin och det är viktigt, ler. Dom finsaste ska ju sitta framme i köket så... Jag kör inte LCHF lika strikt som H gör så inte konstigt jag blir stor =) Både mycket fett OCH kolhydrater. Men det mår nog bebisen i magen bra av... Tänkte haka på dieten hela vägen ut sen i vår/sommar. Känslan nu är att jag vill banta banta banta. Känner mej stor som ett hus... 

Thé kan jag inte ha för mycket av. Så ett fint sådant fick följa med hem från Coop sist. Sugen på en théhylla med fina koppar och théer på i köket... vi får se...

Idag har jag, Alma, Emma & Bella varit på öppna förskolan och sjungit lite. Efter det tog vi med oss Thai och en varsin efterrätt från kondiset. Mätt och halsbränna: Hej! Men det var det värt =) Loppan tar sin nap och jag ska vika tvätt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar