söndag 1 maj 2011

Valborg 2011 - kväll/natt!





Guu vilken kall kväll och natt de blev! Vi frös redan till grillen. Inte alls skönt!! Fast bättre de en massa regn i alla fall...

Henke & Adde kunde inte motstå att ta sej en sväng om till gamla godingen "Vart ska vi sova inatt" Observera att de fortfarande är ljust och ganska tidigt på kvällen redan... Oh my...

Vi la täckpapp på golvet för att minska risken för repor i parketten och för att piffa upp den lite skrev jag en tipsrunda på den. Alla utspridda under bord och stolar (minns inte vem som vann men de gick bra för många)

Att de alltid nästan blir en grabb & tjejhörna på hemmafester. Lika så igår. Vid ett tillfälle fick jag ett mindre raseriutbrott (!) Knoddas sparkade sjuuuuukt mycke och jag fick hjärtklappning. Tre gånger sänkte jag tydligt ljudet. Jag som ägare av lägenheten och GRAVID! Men de gick visst inte in hos alla. Ljudet höjdes massa och tre karlar skulle skrik-sjunga med till ACDC (eller vare var) Fick sen förklaringen att jag skulle ha förklarat för lekledaren till denna lek hur jag kände och varför. MEN hallå! Varför ska jag behöva göra de. Suck! Manligt & kvinnligt säger jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar