måndag 2 maj 2011

Senaste inköpen...



Nu har jag fått mina converse! Tack Virran & Lasse för födelsedagspresenten som gjorde att dom nästan blev gratis!! Conversen passar mina fötter kanon, långa och smala. Velade mellan 37,5 & 38 för alla säger att fötterna sväller som tjockis men jag vill ju kunna ha dem sen med så de blev de mindre. Köpte till dyra och proffsiga inlägg för dom är himla platta. Hade dem i lördags flera timmar och de var så sköna så. Inte ett enda skavsår...

Vichy är mitt nya favoritmärke!! De finns på Apoteket och ligger ok i pris. Lite dyrare men inte så farligt. Henke råkade ha sönder en stor fin kruka här om dagen och för ett tag sen en lykta så vi gjorde upp en deal. Jag fick en lotion istället för nya vaser och lyktor =) Tjejen i kassan på Apoteket sa att ta bara liiiite för den är jättedryg och fet och mycket riktigt. Den är kanon för torrisar! De behövs bara lite men man känner sej ändå inte kladdig. Ett hett tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar