söndag 15 maj 2011

Hockey, godis & pyssel...


Määääätttttttt! Vi har precis vräkt i oss korvstroganof och ris. Riktigt gott men båda åt för mycket. Jag svättas för jag är så mätt =) Och om inte de räckte så kom jag på mig själv att ha en kamelont i munnen. Har godis kvar sen i fredags, de är inge bra alls...

Spanar hockey med ena ögat. Tråkig match so fare. Inte en enda utvisning eller mål än så länge. Henke har somnat i soffan här bredvid. Jobbigt att gå på fest tror jag...

Flaggspelet är klart och ligger på tork på sängen. De fick bli av papper. Tänkte först göra ett av tyg men orkade inte och har ingen symaskin. Och Johanna vågar jag inte fråga nå mer ;) Färgerna är två nyanser av grå och en i beiget, smårutigt. Blev okay om man inte tittar så nära...

2 kommentarer:

  1. Och symaskin finns ju här! Men det blev ju superfint i papper också :)

    SvaraRadera